Saturday 14 May 2011

A.K.U R.I.N.D.U K.A.U

yes! i was hard to admit that i miss u so much kawan..
i tried so hard to forget u but no matter how hard i tried i just can't..
we have shared a lot together rite darl??
when i said i hate u i was convincing myself that i hate u..
i was afraid with my own feelings!
yes! i do mad at u but........arghhhh!! i don't know!!!
i f***ing hate this feeling!!!


arghhh!! xsuke xsuke xsuke..
penat lahh rasa cmnie!
aku rindu kau la gilee!
kau paham x?
kau xrindu aku ke??
mesti x kann...
its ok...whatever..
walaupun aku tunjuk kat semua org yang aku benci , xsuke , menyampah , rimas ngan kau...
tapi itu yang buat aku makin rindu kat kau..!
tiap2 hari aku rase nk text kau..sbb klau kau still igt mse cuti sem lepas kau ngan aku hari2 texting..
da mcm pakwe makwe da..
hehe..=)
kau igt x sampai sir igt kte les**** sbb kite duk berSAYANG - sayang kat kitchen..
tapi 2 semua kenangan kan..
xpe..its ok..aku try lupekan semua kenangan kite..
apsal lahh aku xleh jdi mcm komputer yang bole DELETE je semua memori yang xperlu..




aku harap aku bole lupekan semua kenangan2 kite MAMA!
comel kan aku panggil kau mama..?
huhhh!!susah susah susah nak lupekan..
xpe xpe aku akan try..!!




* nie gambar kte berdua yang last kalau kau nak tau!
that day kite happy sgt2 kan?
the next day...hurm...

untuk kau..
aku doakan kau bahagia..
aku harap kau x lupa aku..
terima kasih sebab dah sudi jadi kawan aku..
THANKS! ='(


p/s: deq fad..kau ok x?sumpah aku risau..hope semuanya ok..

No comments:

Post a Comment