Wednesday 2 November 2011

sudin :)

Okkeh pembaca setia sekalian.. .(ade kehh?)

Xpe2  ade org bace ke xde ke kesah plak aku kan.. yg penting aku nak tulis jugekk.. hehe !
In this entry aku nak cite pasal BFF aku ..
Haaa.. nie bestfren aku time sekolah dulu n up till now aku still baik la ngan dia. Tapi da sgt jarang contact since dua2 pon da ada life masing2.. hehe J
Aku kenal dia masa form 1.. which was 2005 if I’m not mistaken.. huhu~
Dia nie dulu ketua tingkatan kelas aku.. did I mention kitorang sekelas? (kira ckp la nie kan)
Hehe.. aku dulu rapat la gak kan ngan dia.. cnner bole rapat 2 aku xigt la kan.. yg aku igt dia nie sgt2 baik.. seronok kwn ngan dia dlu.. haha ! (sumpah ikhlas) err..
Tgh2 elok baik ngan dia 2 kan ade plak org ckp aku ngan dia nie berehemmehemm.. got what I mean?
org igt aku ngan si mamat nie ade sesuatu la kan.. adehh ape la.. girl and boy CAN be bestfren ok guys! Jap2 lupe nak gtau nama dia.. haha! Ok2.. nama dia hafeezudin (hope the spelling is rite)
Dia nie dulu kat sekolah kecoh kott.. almaklumm ketua kelas.. (kelass kau mariaa) haha..
Ok proceed.. masa form 2 I think.. dia ikut family dia pegi US .. hancurluluhremukredam hati aku.. nak berpisah ngan dia.. (nahhhh) yeke aku sedih..?  aku agak sedih la kan.. sbb dia kawan aku..
Then dia balik aku smbung cntact ngan dia mcm kwn biase2.. hehe.. nothing much la kan..
Now dia tgh blaja kat matrik n9.. hoping the best for him..
Byk lagi sbnrnye nak cite psl dia nie.. n byk jgk P&C stuff.. yang 2 biar aku ngan dia je la yg tau kan.. J

To u hafeez or sudin (ngee~),
It is a bless to know u..
I love being fren with u..
Hope u’ll get everything u have wanted..
Pliz don’t forget me.. or else !


nak kenal dia? presenting.....



p/s : I miss u !

No comments:

Post a Comment