Friday 30 December 2011

kalau hati dah syg :')

kalau hati dah syg, semua yg org 2 buat kita pandang.
kalau hati dah syg,ape pon jadi dia tetap kita tatang.
kalau hati dah syg,semua dia buat kita x tentang.
kalau hati dah syg,xjumpa sehari hati x tenang.

nak buat mcm mana lagi kalau hati dah syg?
xboleh nak buat ape dah.

aku syg kau! tapi aku xmampu nak bgtau kau.
sbb aku takut.. takut klau aku bertepuk sebelah tgn.
takut klau aku confess, hubungan baik kita sblum nie akan terjejas.

aku senang berkawan ngan kau. tapi aku nak lebih. kwn je xcukup bg aku.
aku tau kau takut nak commit. tapi ape slhnye klau try.
ke kau mmg jenis xbole setia dgn 1?
aku tau kau mcm mane.
tiap kali nmpak kau dgn org lain, jantung aku mcm nak pecah.
nak marah bukan hak aku. kau bkn aku punya .
bila nmpak kau jln2 ngan prempuan lain, aku terfikir..
kau layan diorang semua sama ke mcm kau layan aku?
kau mesra ngan diorang sama ke mcm kau mesra ngan aku?

ikhlas aku ckp. aku nak hubungan yg solid ngan kau. so that aku ada hak nak mrh kau..
ada hak nak jeles bile kau ckp psl betina perempuan lain..

2 lah kan.. kalau hati dah syg. T_T

p/s : jantung aku xberfungsi bile tgn aku dlm genggaman tgn kau ! :*

No comments:

Post a Comment